ANPRO

ANPRO
Asociația Profesorilor de Limba și Literatura Română ,,Ioana Em. Petrescu"

7 ian. 2010

Lecturi de toamna la Gaudeamus

Jocul de-a literatura împlineşte un an!”

Miercuri, eu, Ella, Raluca şi Matei am fost la Târgul de Carte Gaudeamus, la o activitate organizată de Radio România Cultural, unde am revăzut-o pe doamna Ligia Necula, care ne-a pus câteva întrebări.
Desigur, nu am fost singuri. Au venit copii şi de la alte şcoli, printre care un grup de la şcoala de nevăzători. Acest lucru m-a impresionat cel mai mult. Ei ne-au citit nişte texte proprii, scrise în alfabetul Braille, apoi ne-au dat şi nouă să ne uităm pe acel caiet. Deşi nu am înţeles ce scria, am fost surprinsă să văd cum arată. Este chiar uimitor cum nişte puncte care pentru noi nu înseamnă nimic
raţional,pentru alţii reprezintă litere.
Apoi am jucat un joc: fiecare membru al echipei (fiecare şcoala era o echipă) trebuia să spunăla întâmplare un cuvânt. După aceea am aflat ce trebuia să facem cu acele cuvinte: să scriem un text pe baza lor şi, ulterior, să-l citim.
În final, fiecare dintre noi a primit cadouri: o carte cu CD, un pix şi un suc.
Deşi nu am avut timp să ne uităm la carţile de la târg, deoarece trebuia să ne întoarcem la ore, pentru mine a fost o experienţă deosebită şi sunt fericită că am participat la această activitate.

Niţu Adriana Iulia, clasa a VII-a B, Liceul Greco- Catolic ,, Timotei Cipariu”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu