ANPRO

ANPRO
Asociația Profesorilor de Limba și Literatura Română ,,Ioana Em. Petrescu"

9 ian. 2010

Jurnal de carnaval

Marţi, în ultima zi de şcoală, înainte de vacanţa de iarna, cercul de lectură s-a desfăşurat la un carnaval organizat anual într-un club din Bucureşti, de către Organizaţia Salvaţi Copiii. A fost un premiu pentru că am participat la activităţi cu teme referitoare la drepturile copilului.
Au fost prezenţi copii de la mai multe şcoli. După ce am ajuns acolo, ne-am schimbat în costume (doar era un carnaval…), deoarece era prea frig afară ca să mergem îmbrăcaţi aşa. Majoritatea fetelor au avut rochii şi pantofi cu toc, iar băieţii s-au îmbrăcat în diverse personaje cunoscute. Chiar dacă nimeni din şcoala noastră nu a luat premiul pentru cel mai frumos costum, care era diferit pentru fete de cel pentru băieţi, cred că totul a fost super. Am făcut multe poze, care sunt foarte reuşite…
Cel mai mult mi-a plăcut momentul în care am cântat colinde. De asemenea, fiecare şcoala a pregătit un moment inedit, cum ar fi piese de teatru, dansuri (au fost nişte copii care au dansat foarte frumos) şi colinde.
Evident, nu au lipsit luminile, care erau colorate şi se „plimbau” neîncetat prin sală. Muzica era foarte tare şi am dansat cu toţii aproape tot timpul.
La sfârşit, fiecare a primit câte o punguţă cu cadouri de la Moş, ne-am schimbat de costume şi am plecat acasă.
În opinia mea, a fost cea mai frumoasă activitate pe care am făcut-o cu cercul de lectură şi sunt sigură că nimeni nu o să o uite vreodată…

Niţu Adriana Iulia, clasa a VII-a B

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu