ANPRO

ANPRO
Asociația Profesorilor de Limba și Literatura Română ,,Ioana Em. Petrescu"

2 ian. 2013

De la e-mail la scrisoare

Dragi cititori,

                         De ce drumul invers cronologic, de la e-mail la scrisoare?
                        Ca să ne amintim cum să scriem corect, frumos și elegant. Ca să ne facem prieteni. Ca să schimbăm liste de cărți. Ca plicurile și hârtia de prin librării să-și regăsească menirea. Ca să nu dispară și Poșta Română. Ca să ne recunoaștem emoțiile: frământarea din fața paginii albe, frica de a nu uita vreo ortogramă sau vreun punct, nerăbdarea de a primi răspuns, supărarea întârzierii etc. Ca să descoperim scrisorile din literatură sau corespondența scriitorilor. Ca să fim responsabili. Lista e deschisă...
 
 Cu drag,
un iubitor de cărți, scris și șoricei de bibliotecă
 
 
 
Jurnal de proiect
Prima scrisoare
18 noiembrie 2012, Librăria Cărturești, București
 
Am ales cărți pentru a le recomanda corespondenților noștri din Maramureș. Am scris ciorne lungi și multe. Am câștigat sau nu la concursul de caligrafie. Am băut ceai. Am ales hârtii frumoase și plicuri pe măsură, era doar prima scrisoare din proiect...
Am mulțumit gazdelor, printr-un gând lăsat, cum altfel?, tradițional, pe o ilustrată. Am trimis, imediat sau nu, scrisorile. Unii mai așteaptă încă un răspuns, alții sunt la a doua rundă. C-așa e în corespondență, ca și în viață...
 



























 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu