ANPRO

ANPRO
Asociația Profesorilor de Limba și Literatura Română ,,Ioana Em. Petrescu"

2 ian. 2013

În tabăra de creație

 
 
Când am primit vestea că voi merge într-o tabără de creație oferită de Editura ART în urma desfășurării unui concurs național, am fost foarte încântată și așteptam cu nerăbdare să întalnesc scriitori celebri.
Autori precum Simona Popescu, Adina Popescu, Laura Grünberg , Ioana Nicolae, dar și coordonatorii colecției Cărțile mele, Florentina Sâmihăian și Liviu Papadima, au venit să ne facă cunoștință cu literatura adevarată, iar noi am devenit micii lor discipoli. Fiecare dintre ei a inventat câte o activitate care să ne dezvolte creativitatea și felul de a ne exprima și, astfel, ne-am petrecut diminețile și după-amiezile în „ateliere de lucru”.
O amintire frumoasa a fost discuția cu doamna Simona Popescu, din ultima seară de tabără, care m-a incurajat să scriu și mi-a dat sfaturi de care voi ține cont în viitor. La fel a fost și exercițiul creat de doamna Laura Grünberg, care ne-a explicat că nu numai în scris ne putem exprima, ci și cu ajutorul corpului. De asemenea, am fost puși  în diferite situații și noi să scriem un text -  spre exemplu, să ne imaginăm că suntem un om mut sau băiat în loc de fată.
Timpul petrecut cu copiii veniți din diferite orașe ale țării a fost incredibil de amuzant și interesant. Am aflat cum sunt oamenii din locurile respective și școlile la care învață copiii.
În ultima zi, am mers în vizită la Castelul Bran, unde am fost impresionată de istoria castelului. Dupa un tur complet, ne-am oprit în fața unei fântâni care se spune ca îndeplinește orice dorință. Alături de ceilalți copii, m-am apropiat și mi-am pus și eu o dorință care sper din tot sufletul să se îndeplinească.
 
              Seara, am stat în jurul unui foc de tabără uriaș, cântând și dansând până târziu. Astfel, am marcat sfârșitul întalnirii noastre, dar nu și al prieteniilor legate.
Ziua plecării a fost tristă din cauza despărțirii, dar fiecare pleca cu ceva minunat în suflet – darul oferit de acești oameni mari va fi ca o lumină călăuzitoare.
                                                                                              Ioana Maftei, clasa a VIII-a A
 
 
 
 
 
 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu