ANPRO

ANPRO
Asociația Profesorilor de Limba și Literatura Română ,,Ioana Em. Petrescu"

27 mar. 2011

Eu sunt...

Eu sunt o fată obişnuită care nu a încercat niciodată să viseze,
Aş dori să ştiu de ce nimeni nu este perfect,
Aud ,, cântecul lebedelor” de pe lacul îngheţat,
Vreau să zbor precum o fac fluturii.
Eu sunt o fată obişnuită care nu a încercat niciodată să viseze,
Mă prefac că totul este în regulă, chiar şi atunci când nu este,
Simt că fiecare clipă care trece este tot mai specială,
Ating nisipul fierbinte de pe însorita plajă,
Mă îngrijorează destinul fiecărei fiinţe de pe această lume,
Plâng, deoarece nimeni nu mă înţelege cu adevărat.
Eu sunt o fată obişnuită care nu a încercat niciodată să viseze,
Ştiu că totul este trecător,
Spun că niciodată nu este prea târziu ca să speri,
Visez la tărâmul de deasupra mărilor,
Încerc să fiu mereu eu însămi,
Sper că, într-o zi, îngerii vor coborî pe pământ,
Eu sunt o fată obişnuită care nu a încercat niciodată să viseze.



Adriana Iulia Niţu, Clasa a VIII-a B

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu